Trouwlocatie in hartje Amersfoort

Over de Hof

Wat is er mooier dan een bruidspaar dat – opgewacht of gevolgd door feestgangers – over de Hof naar de Sint-Joriskerk loopt. Fotogeniek tot en met! Wij rollen de rode loper uit!

Kerkelijk huwelijk

Uiteraard wordt de Sint-Joriskerk al sinds jaar en dag gebruikt door bruidsparen die er hun huwelijk kerkelijk willen laten inzegenen. Bij verwachte grote belangstelling is het prachtig om dat in de kerk zelf te laten plaatsvinden. Denk alleen maar aan het indrukwekkende orgel!

Intiemer voor een trouwdienst is het koor (de kapel), dat door het prachtige doxaal van de kerk is gescheiden. Het bruidspaar loopt door de kerk naar het koor. Ook hier is een prachtig orgel.

Na de dienst is het mogelijk in de kerk zelf de receptie te houden.

Burgerlijk huwelijk

In 2015 heeft de gemeente Amersfoort de Sint-Joriskerk als trouwlocatie aangewezen. Dat betekent dat ook het burgerlijk huwelijk er gesloten mag worden. Dat kan zonder kerkelijke inzegening, maar het is ook mogelijk beide plechtigheden te combineren.

Ook dan is er uiteraard de mogelijkheid van een receptie in de kerk.

Bloemarrangementen & bruidstaart

De Sint-Joriskerk heeft prima connecties voor wat er bij komt kijken om de officiële momenten van de dag feestelijk te omlijsten. Leg je wensen voor en wij maken een voorstel met kostenplaatje.

Meer weten?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte!